Paczki do Słowacji - niezawodny kurier i lokalne rozwiązania dla e-commerce

Oferujemy pełną obsługę e-commerce dla przesyłek do Słowacji – paczki do 31,5 kg, COD, wygodne formy odbioru i śledzenie przesyłek online.

Jesteśmy oficjalnym partnerem eMAG

Wysyłaj z nami do:

Rumunia

Węgry

Bułgaria

Przesyłki e-commerce do Czech

Czechy

Słowacja

Grecja

Chorwacja

Słowenia

Turcja

Rumunia

Węgry

Bułgaria

Przesyłki e-commerce do Czech

Czechy

Słowacja

Grecja

Chorwacja

Słowenia

Turcja

Cennik przesyłek dla e-commerce i klientów biznesowych

Wysyłka do

Przesyłki e-commerce do Rumunii

Rumunia

page-template-rumunia-sigle-page
Przesyłki e-commerce na Węgry

Węgry

page-template-wegry-sigle-page
Przesyłki e-commerce do Bułgarii

Bułgaria

page-template-bulgaria-sigle-page
Przesyłki e-commerce do Czech

Czechy

page-template-czechy-sigle-page

Słowacja

page-template-slovakia-single-page

Ilość przesyłek miesięcznie:

1+

przesyłek mies.

100+

przesyłek mies.

1000+

przesyłek mies.

10 000+

przesyłek mies.

15,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego do 100 paczek miesięcznie do Rumunii.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

15,90 PLN

15,90 PLN

6,90 PLN

Paczka do 3 kg

20,90 PLN

20,90 PLN

11,90 PLN

Paczka do 5 kg

25,90 PLN

25,90 PLN

16,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 3,90 PLN

+ 3,90 PLN

+ 2,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna
14,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego od 100 do 1000 paczek miesięcznie do Rumunii.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

14,90 PLN

14,90 PLN

5,90 PLN

Paczka do 3 kg

18,90 PLN

18,90 PLN

9,90 PLN

Paczka do 5 kg

22,90 PLN

22,90 PLN

14,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 2,90 PLN

+ 2,90 PLN

+ 1,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna
13,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 1000 paczek miesięcznie do Rumunii.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

13,90 PLN

13,90 PLN

4,90 PLN

Paczka do 3 kg

17,90 PLN

17,90 PLN

7,90 PLN

Paczka do 5 kg

21,90 PLN

21,90 PLN

10,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 1,99 PLN

+ 1,99 PLN

+ 0,99 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 10 000 paczek miesięcznie do Rumunii.

Skontaktuj się z nami

Wycena indywidualna

Ilość przesyłek miesięcznie:

1+

przesyłek mies.

100+

przesyłek mies.

1000+

przesyłek mies.

10 000+

przesyłek mies.

15,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego do 100 paczek miesięcznie do Węgier.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

15,90 PLN

15,90 PLN

6,90 PLN

Paczka do 3 kg

20,90 PLN

20,90 PLN

11,90 PLN

Paczka do 5 kg

25,90 PLN

25,90 PLN

16,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 3,90 PLN

+ 3,90 PLN

+ 2,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna
14,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego od 100 do 1000 paczek miesięcznie do Węgier.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

14,90 PLN

14,90 PLN

5,90 PLN

Paczka do 3 kg

18,90 PLN

18,90 PLN

9,90 PLN

Paczka do 5 kg

23,90 PLN

23,90 PLN

14,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 2,90 PLN

+ 2,90 PLN

+ 1,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna
13,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 1000 paczek miesięcznie do Węgier.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

13,90 PLN

13,90 PLN

5,00 PLN

Paczka do 3 kg

17,90 PLN

17,90 PLN

8,90 PLN

Paczka do 5 kg

22,90 PLN

22,90 PLN

13,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 2,90 PLN

+ 2,90 PLN

+ 1,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 10 000 paczek miesięcznie do Węgier.

Skontaktuj się z nami

Wycena indywidualna

Ilość przesyłek miesięcznie:

1+

przesyłek mies.

100+

przesyłek mies.

1000+

przesyłek mies.

10 000+

przesyłek mies.

18,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego do 100 paczek miesięcznie do Bułgarii.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

18,90 PLN

18,90 PLN

9,90 PLN

Paczka do 3 kg

23,90 PLN

23,90 PLN

14,90 PLN

Paczka do 5 kg

28,90 PLN

28,90 PLN

19,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 4,90 PLN

+ 4,90 PLN

+ 3,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna
17,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego od 100 do 1000 paczek miesięcznie do Bułgarii.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

17,90 PLN

17,90 PLN

8,90 PLN

Paczka do 3 kg

21,90 PLN

21,90 PLN

12,90 PLN

Paczka do 5 kg

26,90 PLN

26,90 PLN

17,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 3,90 PLN

+ 3,90 PLN

+ 2,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu

Wycena indywidualna
16,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 1000 paczek miesięcznie do Bułgarii.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

eMAG easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrotu.

Paczka do 1 kg

16,90 PLN

16,90 PLN

8,00 PLN

Paczka do 3 kg

20,90 PLN

20,90 PLN

11,90 PLN

Paczka do 5 kg

25,90 PLN

25,90 PLN

16,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 3,90 PLN

+ 3,90 PLN

+ 2,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +4 PLN. Wszystkie ceny netto.

eMag easybox

Dostarczanie paczek abonentom Genius przez liczne skrytki w całym kraju oraz przedłużenie opcji zwrot

Wycena indywidualna

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 10 000 paczek miesięcznie do Bułgarii.

Skontaktuj się z nami

Wycena indywidualna

Ilość przesyłek miesięcznie:

1+

przesyłek mies.

100+

przesyłek mies.

1000+

przesyłek mies.

10 000+

przesyłek mies.

14,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego do 100 paczek miesięcznie do Czech.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

Paczka do 1 kg

14,90 PLN

14,90 PLN

Paczka do 3 kg

19,90 PLN

19,90 PLN

Paczka do 5 kg

24,90 PLN

24,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

2,90 PLN

2,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +5 PLN. Wszystkie ceny netto.

Wycena indywidualna
13,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego od 100 do 1000 paczek miesięcznie do Czech.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

Paczka do 1 kg

13,90 PLN

13,90 PLN

Paczka do 3 kg

16,90 PLN

16,90 PLN

Paczka do 5 kg

18,90 PLN

18,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 1,90 PLN

+ 1,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +5 PLN. Wszystkie ceny netto.

Więcej informacji
12,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 1000 paczek miesięcznie do Czech.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

Paczka do 1 kg

12,90 PLN

12,90 PLN

Paczka do 3 kg

14,90 PLN

14,90 PLN

Paczka do 5 kg

16,90 PLN

16,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

+ 1,40 PLN

+ 1,40 PLN

Przesyłka pobraniowa: +5 PLN. Wszystkie ceny netto.

Wycena indywidualna

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 10 000 paczek miesięcznie do Czech.

Skontaktuj się z nami

Wycena indywidualna

Ilość przesyłek miesięcznie:

1+

przesyłek mies.

100+

przesyłek mies.

1000+

przesyłek mies.

10 000+

przesyłek mies.

18,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego do 100 paczek miesięcznie do Słowacji.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

Paczka do 1 kg

18,90 PLN

18,90 PLN

Paczka do 3 kg

23,90 PLN

23,90 PLN

Paczka do 5 kg

28,90 PLN

28,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

2,90 PLN

2,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +5 PLN. Wszystkie ceny netto.

Wycena indywidualna
17,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego od 100 do 1000 paczek miesięcznie do Słowacji.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

Paczka do 1 kg

17,90 PLN

17,90 PLN

Paczka do 3 kg

20,90 PLN

20,90 PLN

Paczka do 5 kg

22,90 PLN

22,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

1,90 PLN

1,90 PLN

Przesyłka pobraniowa: +5 PLN. Wszystkie ceny netto.

Więcej informacji
16,90 zł

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 1000 paczek miesięcznie do Słowacji.

Skontaktuj się z nami

Waga

Do domu

Do automatu paczkowego

Paczka do 1 kg

16,90 PLN

16,90 PLN

Paczka do 3 kg

18,90 PLN

18,90 PLN

Paczka do 5 kg

20,90 PLN

20,90 PLN

Każdy kolejny 1 kg

1,75 PLN

1,75 PLN

Przesyłka pobraniowa: +5 PLN. Wszystkie ceny netto.

Wycena indywidualna

Oferta dla e-commerce wysyłającego powyżej 10 000 paczek miesięcznie do Słowacji.

Skontaktuj się z nami

Wycena indywidualna

Przesyłki kurierskie do Słowacji

Płatność za pobraniem (COD) z rozliczeniem na konto w Polsce

Koperty, paczki do 31,5 kg z COD – różnorodne formy przesyłek

Dostawa do domu, punktów odbioru (ok.500) lub do automatów paczkowych (ponad 1500)

Pełny tracking przesyłek od zamówienia do doręczenia

Profesjonalna logistyka zwrotów dopasowana do e-commerce

Autorski system IT do zarządzania przesyłkami

Unikalne know-how na temat rynku słowackiego

Czas dostawy: 24-48 godzin

Sprawdź jak wysyłamy

Złożenie zamówienia

Kompletowanie i pakowanie przesyłki

Dostarczenie paczki do Romania Express lub odbiór od Sprzedawcy

Sortowanie na poszczególne kraje

Wysyłanie paczki z Polski

Sortowanie w kraju docelowym

Doręczenie przesyłki do klienta

Realizacja płatności za pobraniem (COD)

Obsługa zwrotów

Złożenie zamówienia
Kompletowanie i pakowanie przesyłki
Dostarczenie paczki do Romania Express lub odbiór od sprzedawcy
Sortowanie na poszczególne kraje
Wysyłanie paczki z Polski
Sortowanie w kraju docelowym
Doręczenie przesyłki do klienta
Realizacja płatności za pobraniem (COD)
Obsługa zwrotów

Zobacz dlaczego warto sprzedawać na rynku słowackim

01

Stabilny wzrost e-commerce

Wartość rynku e-commerce na Słowacji wyniosła 1,8 mld USD w 2024 r., a prognozy wskazują dalszy wzrost na poziomie 5–10% rocznie.

02

Wysoka penetracja zakupów online

Aż 77% mieszkańców w wieku 16–74 lat kupuje online – to więcej niż średnia w UE i bardzo dojrzała baza klientów.

03

Otwartość na zakupy zagraniczne

39% kupujących online wybiera oferty z innych krajów UE – to szansa dla polskich e-sklepów, o ile zapewnią atrakcyjne ceny i wygodną dostawę.

04

Rosnąca liczba internautów

Ponad 91% populacji korzysta z internetu – to 5,05 mln potencjalnych klientów online.

05

Duża aktywność w social media

3,98 mln aktywnych użytkowników mediów społecznościowych – idealny kanał promocji e-commerce.

06

Wzrost wartości koszyka

Średni współczynnik dodania do koszyka jest wyższy niż w Polsce (11–11,5%), co oznacza większą gotowość do zakupu.

07

Ekspansja nowych technologii

Rosnąca popularność zakupów mobilnych i płatności cyfrowych kształtuje nowoczesne nawyki zakupowe.

08

Wysokie zaufanie do e-commerce

Add-to-cart rate na poziomie 11–11,5% oraz średni wskaźnik porzuceń koszyków zbliżony do UE (75%) pokazują wysoką gotowość klientów do finalizacji zakupów.

Poznaj Słowację

Słowacja – rosnący rynek e-commerce w sercu Europy

Słowacja to stabilny i perspektywiczny rynek cyfrowy, który zyskuje coraz większe znaczenie w regionie Europy Środkowej. Silna obecność klientów online, wysoka penetracja internetu i rozwijająca się infrastruktura logistyczna tworzą sprzyjające warunki dla ekspansji zagranicznych e-sklepów.

Kraj wyróżnia się otwartością na zakupy transgraniczne, rosnącą popularnością płatności cyfrowych oraz coraz większym znaczeniem zakupów mobilnych. Słowaccy konsumenci cenią wygodę, przejrzystość oferty i szybkie dostawy, co stawia wysokie wymagania, ale też daje duże możliwości markom, które chcą się wyróżnić.

Dzięki centralnemu położeniu i powiązaniom z sąsiednimi rynkami, Słowacja to doskonały kierunek dla firm planujących rozwój sprzedaży online w regionie CEE.

Ciekawostki

5,4 mln mieszkańców

Niewielki, ale dobrze rozwinięty rynek w samym sercu Europy – idealny do cross-border e-commerce.

43,9 lat – średnia wieku

Społeczeństwo dojrzałe cyfrowo, klienci świadomi i wymagający przejrzystej oferty oraz jakości obsługi.

75% średniej UE – PKB per capita (PPS)

Siła nabywcza nieco niższa niż w Czechach, ale rosnąca – klienci chętnie wybierają atrakcyjne oferty zagraniczne.

5–10% roczny wzrost e-commerce

Stabilny rozwój rynku, napędzany rosnącą liczbą kupujących online i coraz większą digitalizacją usług.

77% kupujących online

Większość mieszkańców w wieku 16–74 lat robi zakupy przez internet – baza klientów stale się poszerza.

39% zamawia z innych krajów UE

Słowacy są otwarci na zakupy transgraniczne – cross-border to ważna część e-commerce.

89% internautów w wieku 16–74 lata

Dostęp do internetu ma niemal każdy dorosły, co stwarza dobre warunki dla działań marketingowych online.

31% wybiera darmową dostawę

Najważniejszy czynnik zakupowy dla Słowaków – darmowa wysyłka zwiększa konwersję.

17% oczekuje bezpłatnych zwrotów

Zwroty to ważny element decyzji zakupowej – bezpieczne zakupy budują lojalność.

18% – brak ukrytych kosztów

Klienci oczekują przejrzystych warunków – dodatkowe opłaty to powód rezygnacji z zakupu.

18% chce różnych opcji dostawy

Kurier, punkt odbioru czy paczkomat – elastyczność to standard w słowackim e-commerce.

Heureka.sk – główna porównywarka

Najpopularniejsza porównywarka i marketplace w kraju, kształtująca zwyczaje zakupowe.

Alza.sk – lider e-commerce

Największy e-sklep na rynku, znany z szerokiej oferty i sprawnej logistyki.

Jakie towary online najczęściej zamawiają Słowacy?

Poznaj nasze usługi

01

Moda (odzież i obuwie)

Lider sprzedaży online – segment fashion osiąga wartość 502 mln USD rocznie w słowackim e-commerce.

02

Elektronika i media

Jedna z kluczowych kategorii rynku – urządzenia elektroniczne generują 367 mln USD rocznie.

03

Zabawki, hobby i DIY

Popularny wybór wśród rodzin i pasjonatów – kategoria ta odpowiada za około 232 mln USD rocznie.

04

Dom i AGD

Meble oraz sprzęt gospodarstwa domowego to stabilny segment, z przychodami rzędu 135 mln USD rocznie.

05

Żywność i produkty codziennego użytku

Zakupy online w tym segmencie dynamicznie się rozwijają – wartość kategorii to 116 mln USD rocznie.

06

Kosmetyki i pielęgnacja

Szybko rosnący segment słowackiego e-commerce – Beauty & Personal Care konsekwentnie rozwija się pomimo wyhamowania wzrostu wartości sprzedaży, co wynika m.in. ze stabilizacji cen i niższej inflacji.

Poznaj słowackiego klienta

Jak kupują słowaccy klienci?
Aspekty logistyczne i dostawy
Kalendarz marketingowy

Jak kupują słowaccy klienci?

01

Preferowane formy płatności

02

Preferowane metody dostawy

03

Motywacje zakupowe klientów

01

Preferowane formy płatności

Płatność kartą (online) – 40,0%
Płatność za pobraniem – 33,0%
Apple Pay / Google Pay – rosnący udział

 

*dane : launify.com

02

Preferowane metody dostawy

78% preferuje dostawę do domu
44% woli odbiór w punkcie PUDO
25% wskazuje automaty paczkowe
15% – odbiór w sklepie

03

Motywacje zakupowe klientów

Darmowa dostawa – 31%
Dokładny opis produktu – 23%
Szybki proces zakupowy bez rejestracji – 19%
Możliwość płacenia kartą kredytową – 18%
Brak ukrytych kosztów – 18%
Możliwość wyboru różnych opcji dostawy – 18%
Płatność kartą przy dostawie – 17%
Bezpłatne zwroty – 17%

Realizacja płatności za pobraniem (COD)

Aspekty logistyczne i dostawy

01

78% klientów wybiera dostawę do domu

02

Możliwość lokalnych zwrotów

03

Pełny tracking przesyłek

01

78% klientów wybiera dostawę do domu

To nadal najpopularniejsza forma doręczenia na Słowacji, ale jej udział stopniowo spada na rzecz bardziej elastycznych rozwiązań.

02

Możliwość lokalnych zwrotów

Słowaccy klienci oczekują prostych i tanich procedur zwrotu. Możliwość odesłania towaru na lokalny adres zwiększa zaufanie do zagranicznych e-sklepów i podnosi konwersję zakupową.

03

Pełny tracking przesyłek

Kupujący na Słowacji chcą mieć pełną kontrolę nad przesyłką – od momentu nadania aż do doręczenia. Przejrzyste śledzenie i powiadomienia w języku lokalnym są dziś standardem, który wpływa na lojalność i decyzje zakupowe.

Kompletowanie i pakowanie przesyłki Sortowanie na poszczególne kraje Obsługa zwrotów

Kalendarz marketingowy

01

Coraz popularniejszy Black Friday

02

Zmiana podejścia do świątecznych zakupów

01

Coraz popularniejszy Black Friday

Choć stosunkowo nowy, już na stałe wpisał się w kalendarz e-commerce. W słowackich sklepach często trwa dłużej niż jeden dzień. Klienci szukają głównie elektroniki i AGD (np. laptopy, telewizory, lodówki), ale popularne są też książki, perfumy i karma dla zwierząt.

02

Zmiana podejścia do świątecznych zakupów

72% klientów stawia na jakość prezentów, nawet jeśli kupuje mniej produktów. 25% ogranicza liczbę obdarowywanych osób, a 10% nie planuje w ogóle kupować prezentów. To trend, który pokazuje, że konsumenci są coraz bardziej świadomi i racjonalni.

Wybrane marketplace w Słowacji

allegro w czechach
allegro w czechach
allegro w czechach

Co mówią nasi klienci?

Współpracujemy z firmą Romania Express od ponad pół roku i jesteśmy bardzo zadowoleni ze wspólnych działań. Dostawy z eMAG Rumunia realizowane są sprawnie i terminowo, a przekazane wskazówki dotyczące integracji i nadawania etykiet w Baselinkerze okazały się niezwykle pomocne, gdyż sami nie wiedzieliśmy, jak to poprawnie ustawić. Profesjonalne podejście, świetny kontakt i pełne zaangażowanie – zdecydowanie polecamy!

Klaudia

Firma świadcząca usługi na najwyższym poziomie. Cross-border do Rumunii, Bułgarii i na Węgry nie ma przed nimi żadnych tajemnic :)
Do tego profesjonalna, pomocna, a przy tym przemiła obsługa na każdym szczeblu - czego chcieć więcej?
Polecam z pełnym przekonaniem!

Mes Que

Dzięki Romania Express nasze towary docierają do Rumunii na czas i bez problemów. Profesjonalna obsługa i konkurencyjne ceny to dodatkowe atuty, które doceniam. Polecam tę firmę wszystkim, którzy cenią sobie spokój i bezpieczeństwo w transporcie.

Przemysław

Super, profesjonalna i niezwykle pomocna obsługa klienta! Bardzo polecam!

Marcin

Podczas ponad dwuletniej współpracy zawsze profesjonalnie, rzetelnie, kontaktowo. Świetny Partner w biznesie!

Krzysztof

Solidny partner, świetny kontakt. Sprawne dostarczanie do Rumunii. Polecam!

Edyta

Bardzo doświadczona, pomocna i profesjonalna ekipa. Wysłaliśmy z nimi kilkanaście tysięcy paczek i zawsze wszystko było dostarczone i załatwione sprawnie i szybko. Polecam!

Bartek

Jestem bardzo zadowolony z usług firmy Romania Express. Profesjonalna obsługa logistyczna, terminowe dostawy i konkurencyjne ceny. Zdecydowanie polecam wszystkim, którzy szukają solidnego partnera w obszarze logistyki na Rumunie!

Veery

Ocena doskonała! Przesyłki zawsze odbierane i dostarczane w deklarowanym czasie i w dobrym stanie. Przejrzysty cennik i wszelkie dopłaty niestandardowe zgodne z ustaleniami. Co jednak wysuwa się na pierwszy plan, to kontakt i obsługa na najwyższym poziomie. Zawsze pomocni, niezależnie od sprawy, można liczyć na wsparcie, nawet w sprawach zupełnie oderwanych, nie tylko tych ściśle związanych z zakresem obowiązków. Ocenę wystawiamy po ponad trzech latach współpracy, przy wysyłaniu paczek na rynek rumuński.

Svatava

Niezawodna firma! Podjęliśmy współpracę na wysyłki do Rumunii. Pracownicy zawsze chętni do pomocy nawet w sprawach, które przekraczają ich obowiązki. Polecam.

Klaudia

Paczki docierają na czas, bez uszkodzeń. Super ekipa, obsługa klienta na najwyższym poziomie, konkurencyjne ceny. Polecam.

Marcin

Gorąco polecam tego przewoźnika. Profesjonalizm połączony z przesympatyczną obsługą. Idealne rozwiązanie dla ecommerce. Przesyłki dostarczają błyskawicznie, większość dociera w ciągu 24h, a maksymalnie na trzeci dzień od wysłania.

Marcin

Rzetelny, sumienny, uczciwy partner. Serdecznie polecam współpracę!

napo gloves

FAQ

Współpraca z Romania Express
Przesyłki i logistyka
Przygotowanie i wysyłka przesyłek
Etykiety, integracje i systemy
Rozliczenia i płatności
Wymiary, waga i Easybox
Zwroty i fulfillment
Inne

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Czy muszę podpisać umowę, aby rozpocząć współpracę?

Tak, podpisanie umowy jest wymagane. Nie wiąże się to jednak z żadnymi opłatami stałymi, minimalnymi wolumenami ani okresem zobowiązania.

Czy obowiązują opłaty stałe lub minimalne wolumeny?

Nie. Rozliczamy się wyłącznie za zrealizowane przesyłki. Chętnie współpracujemy również z firmami dopiero rozpoczynającymi sprzedaż na nowych rynkach.

Jak długo trwa rozpoczęcie współpracy?

Wdrożenie możliwe jest nawet w ciągu jednego dnia.

Czy otrzymam wsparcie techniczne przy wdrożeniu?

Tak, zapewniamy pełne wsparcie na etapie integracji oraz w dalszej współpracy. Oferujemy instrukcje, pomoc w konfiguracji i bieżące wsparcie.

Jakie rynki obsługuje Romania Express?

Obecnie realizujemy przesyłki detaliczne do Rumunii, Bułgarii, Czech, Słowacji oraz na Węgry. W najbliższym czasie planujemy rozszerzenie działalności o kolejne rynki.

Jaki jest czas dostawy?

• Czechy i Słowacja – 24-48h od przyjęcia przesyłki w naszej sortowni w Tychach

• Rumunia i Węgry – do 48h od przyjęcia przesyłki w naszej sortowni w Tychach.

• Bułgaria – do 3 dni roboczych.

Czy Romania Express zapewnia odbiór przesyłek z magazynu sprzedawcy?

Tak, w wybranych lokalizacjach i po indywidualnych ustaleniach. Skontaktuj się z naszym biurem.

Czy możliwe jest anulowanie przesyłki po jej nadaniu?

Tak, przesyłkę można anulować w systemie Romania Express. Zostanie ona zatrzymana w sortowni i zwrócona do nadawcy.

Ile prób doręczenia zapewnia Romania Express?

Dwie próby doręczenia. Klient otrzymuje powiadomienia oraz kontakt telefoniczny. Udostępniamy również pełny tracking przesyłki.

Jak wygląda proces, jeśli przesyłka nie zostanie doręczona?

Przesyłka wraca wówczas do naszego magazynu w Tychach, następnie umawiamy się z Państwem na odbiór / odesłanie.

Czy dostarczacie palety do Rumunii?

Tak, z Romania Express możesz dostarczać swoje palety sprawnie, bezpiecznie i z możliwością płatności przy odbiorze.

Co składa się na naszą usługę przesyłek paletowych?

  • Palety euro (120×80 cm), do 220 cm wysokości
  • Dostawy nawet w 72h.
  • Płatność za pobraniem (COD).
  • Transport palet ze Śląska (Tychy) do dowolnego miejsca w Rumunii.

Jak przygotować przesyłkę zbiorczą?

Przesyłki należy przygotować indywidualnie, każdą oznaczając etykietą końcową. Jeśli zamówień (czyli przesyłek końcowych) jest więcej, można je zapakować do jednego kartonu zbiorczego i nakleić na niego etykietę polskiego kuriera zaadresowaną do naszej sortowni w Tychach. Alternatywnie paczki mogą być połączone streczem lub umieszczone na palecie.

W przypadku pojedynczego zamówienia (lub gdy dana przesyłka musi być nadana osobno), należy nakleić dwie etykiety obok siebie: jedną polskiego kuriera oraz drugą – końcową (adresową dla klienta zagranicznego). Przesyłki można nadać dowolną firmą kurierską.

Wszystkie przesyłki po dotarciu do naszej sortowni są rejestrowane w systemie, do którego mają Państwo dostęp. Wyruszają w dalszą drogę tego samego dnia, w którym do nas dotarły.

Czy można łączyć przesyłki do różnych krajów w jednym zbiorczym kartonie?

Tak, nie ma przeciwwskazań.

Czy Romania Express ma wymagania dotyczące pakowania?

Nie, nie określamy specjalnych wymagań w tym zakresie.

Jakiego kuriera użyć do nadania przesyłki zbiorczej?

Dowolnego – wybór przewoźnika pozostaje po stronie nadawcy.

Czy Romania Express zapewnia etykiety końcowe?

Tak, zapewniamy etykiety końcowe zarówno dla zamówień sklepowych, jak i marketplace.

Czy Romania Express jest zintegrowana z eMAG?

Tak, posiadamy bezpośrednią integrację z platformą eMAG.

Czy Romania Express jest zintegrowana z Baselinkerem?

Tak, posiadamy bezpośrednią integrację z systemem Baselinker.

 

 

Czy zapewniacie tracking dla klientów końcowych?

Tak – oferujemy transgraniczny tracking od momentu wygenerowania etykiety. Link do śledzenia przesyłki można wygenerować w naszym systemie lub podejrzeć na stronie przewoźnika.

Czy wiadomości zawierają przewidywany przedział godzinowy doręczenia?

Przewoźnik wysyła email oraz pojawia się powiadomienie w aplikacji z przewidywanym czasem dostawy, dodatkowo, w przypadku dostawy do easyboxa klient dostaje informację, do kiedy przesyłkę można odebrać.

Czy klient może zmienić datę/godzinę doręczenia lub adres z poziomu powiadomień?

Nie, klient nie ma możliwości zmiany godziny. Adres dostawy lub przekierowanie do easyboxa można zrobić z poziomu aplikacji.

Czy klient otrzymuje przypomnienia o przesyłce?

Tak, są wysyłane 2 maile z przypomnieniem.

Czy mogę liczyć na pomoc przy wdrożeniu integracji?

Tak, jesteśmy w stałym kontakcie na etapie wdrożenia i w dalszej współpracy. Pomagamy przy integracji systemu, konfiguracji, pierwszych wysyłkach i wszelkich napotkanych trudnościach – zapewniamy jasne instrukcje i bieżące wsparcie.

Czy oferujecie panel klienta do zarządzania przesyłkami?

Tak, posiadamy autorski system wysyłkowy https://romaniaexpress.app/, do którego otrzymają Państwo dostęp. Ma m.in. funkcje tj: generowanie etykiet, śledzenie przesyłek, anulowanie zamówień, historia współpracy.

Czy istnieje możliwość automatycznego importu zamówień do systemu?

Tak, maksymalnie do 100 zamówień na raz.

Czy oferujecie masowe generowanie etykiet?

Tak, maksymalnie do 100 etykiet za jednym razem.

Czy system obsługuje zwroty i reklamacje z poziomu panelu?

W naszym systemie można zamówić zwroty. Obsługa reklamacji odbywa się drogą mailową.

Jak rozliczane są przesyłki pobraniowe (COD)?

Przelewy z tytułu COD wykonujemy raz w tygodniu lub raz w miesiącu. W przypadku eMAG płatności przekazywane są bezpośrednio przez platformę.

Czy potrzebuję konta w banku rumuńskim lub czeskim?

Nie ma takiego wymogu.

Jakie są maksymalne parametry przesyłki standardowej?

Parametry przesyłki standardowej do Rumunii, Węgier i Bułgarii (bez dodatkowych opłat za oversize) to:

  • suma długości najdłuższego boku oraz podwójnej długości pozostałych dwóch boków nie może przekroczyć 300 cm (najdłuższy bok + 2x drugi bok + 2x trzeci bok <= 300 cm). 
  • maksymalny wymiar najdłuższego boku: 205 cm.
  • waga rzeczywista <= 31,50 kg.

Parametry przesyłki standardowej do Czech (bez dodatkowych opłat za oversize) to:

  •  najdłuższy bok do 200 cm, suma trzech wymiarów do 300 cm
  • waga rzeczywista <= 31,50 kg.

Parametry przesyłki standardowej do Słowacji to:

  •  najdłuższy bok do 200 cm, wysokość 60cm, szerokość 80cm
  • jednocześnie paczka nie może przekroczyć łącznej długości i obwodu 300 cm, gdzie obliczenie wygląda następująco: najdłuższy bok paczki + (2 × wysokość) + (2 × szerokość) ≤ 300 cm.
  • waga rzeczywista <= 31,50 kg.

Jakie są parametry przesyłki ponadgabarytowej (oversize)?

• Maksymalna waga: do 50 kg
• Maksymalna długość: do 300 cm (RO, HU) / 220 cm (BG) / 200 cm (CZ)

W Słowacji nie ma możliwości nadawania przesyłek oversize.

Czym jest waga wolumetryczna i jak ją obliczyć?

  1. Waga wolumetryczna, zwana też wagą gabarytową, to wielkość przestrzenna paczki, czyli ilość miejsca zajmowanego przez nią w stosunku do jej rzeczywistej masy. Wzór na obliczenie wagi wolumetrycznej: szerokość × długość × wysokość / 6000

Jakie są wymiary skrytek Easybox?

• Duża: 44,5 × 39 × 47 cm
• Średnia: 44,5 × 20 × 47 cm
• Mała: 44,5 × 10 × 47 cm
 Limit wagi: 20 kg

Ile czasu przesyłka czeka w Easyboxie od momentu umieszczenia w skrytce?

Rumunia i Węgry:

  • Niedziela – czwartek: 36h
  • Piątek: 72h
  • Sobota: 48h

Bułgaria:

  • w każdy dzień tygodnia: 72h

Jakie są wymiary palety wysyłanej do Rumunii?

Palety euro (120×80 cm), do 220 cm wysokości

Jakie są maksymalne wymiary paczki nadawanej do punktu odbioru w Czechach?

Maksymalne wymiary paczki nadawanej do punktu odbioru w Czechach to:

  • waga do 15 kg,
  • wymiary do 50×50×50 cm.

Ile punktów odbioru w Czechach jest dostępnych?

Jest dostępnych ponad 9 000 punktów odbioru w całych Czechach, w tym:

  • automaty paczkowe (najwięcej – AlzaBox),
  • urzędy pocztowe,
  • kioski,
  • sklepy spożywcze,
  • centra handlowe.

Jakie są maksymalne wymiary paczki nadawanej do PUDO w Słowacji?

Punkty odbioru mogą być wykorzystywane wyłącznie do nadawania i odbierania paczek, które nie ważą więcej niż 20 kg i nie są dłuższe niż 100 cm.

W przypadku automatów paczkowych maksymalna długość paczki wynosi 55 cm.

Ile dostępnych jest punktów odbioru i automatów paczkowych w Słowacji?

W Słowacji dostępnych jest:

  • ponad 1500 automatów paczkowych
  • ponad 450 punktów odbioru

Czy Romania Express zapewnia lokalne adresy do zwrotów?

Tak, bez dodatkowych opłat.

Jak często organizowany jest transport zwrotów?

Paczki odbierane są na bieżąco, a transport zbiorczy do sortowni w Tychach organizujemy 2–3 razy w tygodniu.

Czy oferujecie fulfillment?

Tak, świadczymy usługę fulfillmentu na Śląsku.

Czym jest przesyłka DOX?

To przesyłka kopertowa zawierająca dokumenty. Przesyłka z produktem nie jest klasyfikowana jako DOX.

Jaki jest koszt obsługi przesyłki ponadgabarytowej?

Jest to dodatkowe 129 zł doliczane do ceny standardowej wysyłki.

Czy Romania Express oferuje wsparcie w prowadzeniu konta eMAG?

Tak, we współpracy z firmą partnerską.

Jak wygląda proces reklamacji?

Obsługa reklamacji odbywa się drogą mailową. Reklamacje zgodnie z naszym regulaminem są rozpatrywane do 30 dni od ich złożenia.