Zadbamy o konto Twojego biznesu na marketplace

Skonfigurujemy dla Ciebie całe konto sprzedażowe, abyś mógł od razu zająć się sprzedażą swoich produktów

Chcesz rozpocząć sprzedaż na eMAG, ale nie masz czasu ani zespołu do wdrożenia?

Wspólnie z naszym partnerem – agencją Olimp Marketplace – zajmiemy się wszystkim: od założenia konta, przez wystawienie produktów, aż po organizację wysyłek do klientów w Rumunii, Bułgarii i na Węgrzech.

Obsługa sprzedaży na marketplace

Jest to rozwiązanie dla firm, które chcą wejść na rynki Europy Środkowo-Wschodniej bez tworzenia osobnego działu do zarządzania marketplace. Wspólnie z Olimp Marketplace prowadzimy konta na trzech rynkach eMAG – Rumunia, Węgry i Bułgaria.

Uruchomimy i poprowadzimy Twoją sprzedaż na wszystkich 3 rynkach.

Przejmiemy na siebie wszystkie formalności związane z założeniem konta.

Przetłumaczymy i dodamy Twoje produkty.

Doradzimy w kwestiach logistycznych oraz przygotujemy wszystkie integracje.

Zajmiemy się zwrotami, reklamacjami oraz obsługą klienta rumuńskiego.

W ramach pakietów Full Service zadbamy także o marketing oraz dodawanie i regularne ulepszanie ofert.

Zorganizujemy dostawy do konsumentów za naszym pośrednictwem - Romania Express.

Obsługiwane marketplace

Zobacz, dlaczego warto z nami pracować

Oszczędność czasu

Nasi specjaliści zajmą się konfiguracją i zarządzaniem konta Twojego biznesu.

Profesjonalna optymalizacja

Zadbamy o szczegóły, które mają wpływ na widoczność i zaufanie klientów: zwroty, gwarancje, logistyka, oceny.

Reprezentacja w kontaktach z eMAG

W razie potrzeby zajmiemy się komunikacją w Twoim imieniu – również w sytuacjach spornych.

Bezpośredni kontakt i raportowanie

Zawsze masz kontakt z dedykowanym specjalistą – odpowiadamy w 24h i regularnie raportujemy wyniki.

Dostęp do eksperckiej wiedzy

Dzięki naszej wiedzy maksymalnie wykorzystasz możliwości wybranego marketplace.

Skalowanie sprzedaży oparte na danych

Dostarczamy szczegółowe raporty o konkurencji, cenach, sprzedaży i konwersji, abyś podejmował lepsze decyzje.

Skuteczniejsze oferty dzięki własnym tłumaczeniom

Tworzymy opisy i tytuły ofert samodzielnie – to daje nawet 2x wyższą konwersję niż standardowe tłumaczenia.

Zwiększenie konkurencyjności

Doskonałe dostosowanie oferty zwiększy szansę na wyróżnienie się wśród innych sprzedawców.

Skorzystaj z rozwiązania, które łączy kompetencje sprzedażowe i logistyczne w jednym miejscu:

Dla producentów

Chcesz rozpocząć sprzedaż online, ale nie masz własnego sklepu? eMAG to idealne miejsce na start, a my zajmiemy się wszystkim: rejestracją konta, przygotowaniem ofert i szybką wysyłką do klientów.

Dla e-commerce

Już sprzedajesz online, ale chcesz wejść na rynek rumuński bez zwiększania kosztów operacyjnych? Przekaż nam pełną obsługę konta na eMAG, a my zajmiemy się logistyką i bieżącą obsługą klienta.

Dla testujących rynek

Nie wiesz, czy Rumunia, Węgry i Bułgaria to dobre kierunki? Przetestuj rynek bez uruchamiania sklepu i bez zatrudniania dodatkowego zespołu – sprawdź, czy i które produkty mają potencjał sprzedażowy.

Jak wygląda proces usługi - obsługa eMAG?

Rejestracja i konfiguracja konta

Rozpoczynamy od założenia konta na eMAG oraz jego pełnej konfiguracji, w tym integracji z systemami takimi jak BaseLinker, easySales etc. Ustawiamy wszystkie niezbędne parametry, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie konta.

Tłumaczenie i dodawanie produktów

Samodzielnie tłumaczymy i dodajemy produkty na platformę eMAG, co pozwala na osiągnięcie nawet dwukrotnie wyższej konwersji ofert w porównaniu do standardowych tłumaczeń.

Aktywacja sprzedaży

Po przygotowaniu konta i ofert, aktywujemy sprzedaż, co umożliwia klientom zobaczenie i zakup Twoich produktów.

Rozwój sprzedaży

Systematycznie rozwijamy sprzedaż poprzez dodawanie nowych produktów, prowadzenie kampanii marketingowych oraz optymalizację ofert, aby zwiększyć ich trafność i widoczność.

Ekspansja na inne rynki

Po osiągnięciu stabilnej sprzedaży na eMAG.ro, rozszerzamy działalność na inne rynki, takie jak Węgry (eMAG.hu) i Bułgaria (eMAG.bg), dostosowując strategię do specyfiki każdego z nich.

Stałe wsparcie i raportowanie

Regularnie otrzymujesz raporty o postępach prac nad Twoim kontem. Organizujemy również spotkania, podczas których omawiamy strategię cenową, zatwierdzamy pomysły i odpowiadamy na Twoje pytania.

Rejestracja i konfiguracja konta

Rozpoczynamy od założenia konta na eMAG oraz jego pełnej konfiguracji, w tym integracji z systemami takimi jak BaseLinker, easySales etc. Ustawiamy wszystkie niezbędne parametry, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie konta.

Tłumaczenie i dodawanie produktów

Samodzielnie tłumaczymy i dodajemy produkty na platformę eMAG, co pozwala na osiągnięcie nawet dwukrotnie wyższej konwersji ofert w porównaniu do standardowych tłumaczeń.

Aktywacja sprzedaży

Po przygotowaniu konta i ofert, aktywujemy sprzedaż, co umożliwia klientom zobaczenie i zakup Twoich produktów.

Rozwój sprzedaży

Systematycznie rozwijamy sprzedaż poprzez dodawanie nowych produktów, prowadzenie kampanii marketingowych oraz optymalizację ofert, aby zwiększyć ich trafność i widoczność.

Ekspansja na inne rynki

Po osiągnięciu stabilnej sprzedaży na eMAG.ro, rozszerzamy działalność na inne rynki, takie jak Węgry (eMAG.hu) i Bułgaria (eMAG.bg), dostosowując strategię do specyfiki każdego z nich.

Stałe wsparcie i raportowanie

Regularnie otrzymujesz raporty o postępach prac nad Twoim kontem. Organizujemy również spotkania, podczas których omawiamy strategię cenową, zatwierdzamy pomysły i odpowiadamy na Twoje pytania.

Cennik usługi - prowadzenie konta eMAG

Podstawowe prowadzenie konta

Ekonomiczne rozwiązanie dla firm, które chcą powierzyć uruchomienie sprzedaży i kontakt z klientem specjalistom.

Założenie konta i aktywacja preferencyjnej stawki prowizji

Obsługa zapytań i zamówień od klientów

Dbanie o wysoką ocenę konta i reagowanie na opinie

Optymalizacja ustawień konta pod lepszą widoczność ofert

Integracje z systemami sprzedażowymi i logistycznymi

Dodawanie i tłumaczenie treści produktowych

Regularne raporty z wykonanych działań

Obsługa procesu zwrotów i reklamacji

Dowiedz się więcej

Pakiet obsługi eMAG Full Service

Dla firm, które chcą skalować sprzedaż i wykorzystać potencjał platformy.

Wszystko to co w pakiecie podstawowym

Prowadzenie rozbudowanych kampanii reklamowych eMAG ADS

Konfiguracja zestawów i wariantów produktów

Tworzenie treści w standardzie A+ (A+ Content)

Zarządzanie kampaniami specjalnymi i oznaczeniami promocyjnymi

Optymalizacja ofert pod kątem widoczności i wyników

Dostęp do eksperckich materiałów edukacyjnych

Reprezentowanie sprzedawcy w kontaktach z eMAG w sytuacjach spornych

Możliwość korzystania z dedykowanego panelu wspierającego sprzedaż

Dowiedz się więcej

Pakiet eMAG Full Service MAX

Dla dynamicznie rozwijających się marek, które chcą podejmować decyzje w oparciu o dane i dominować w swojej kategorii.

Wszystko to co w pakiecie podstawowym i eMAG Full Service

Rozbudowane analizy sprzedażowe i szczegółowe statystyki

Konsultacje dotyczące polityki cenowej i analizy rentowności

Monitoring konkurencji i raporty udziału w kategorii

Transparentne raportowanie wykonanych działań oraz regularne spotkania rozwojowe

Dowiedz się więcej

Współpracuj ze specjalistami i wybierz najlepszy plan wysyłek dla Ciebie

FAQ

Współpraca z Romania Express
Przesyłki i logistyka
Przygotowanie i wysyłka przesyłek
Etykiety, integracje i systemy
Rozliczenia i płatności
Wymiary, waga i Easybox
Zwroty i fulfillment
Inne

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami

Czy muszę podpisać umowę, aby rozpocząć współpracę?

Tak, podpisanie umowy jest wymagane. Nie wiąże się to jednak z żadnymi opłatami stałymi, minimalnymi wolumenami ani okresem zobowiązania.

Czy obowiązują opłaty stałe lub minimalne wolumeny?

Nie. Rozliczamy się wyłącznie za zrealizowane przesyłki. Chętnie współpracujemy również z firmami dopiero rozpoczynającymi sprzedaż na nowych rynkach.

Jak długo trwa rozpoczęcie współpracy?

Wdrożenie możliwe jest nawet w ciągu jednego dnia.

Czy otrzymam wsparcie techniczne przy wdrożeniu?

Tak, zapewniamy pełne wsparcie na etapie integracji oraz w dalszej współpracy. Oferujemy instrukcje, pomoc w konfiguracji i bieżące wsparcie.

Jakie rynki obsługuje Romania Express?

Obecnie realizujemy przesyłki detaliczne do Rumunii, Bułgarii oraz na Węgry. W najbliższym czasie planujemy rozszerzenie działalności o kolejne rynki.

Jaki jest czas dostawy?

• Rumunia i Węgry – do 48h od przyjęcia przesyłki w naszej sortowni w Tychach.

• Bułgaria – do 3 dni roboczych.

Czy Romania Express zapewnia odbiór przesyłek z magazynu sprzedawcy?

Tak, w wybranych lokalizacjach i po indywidualnych ustaleniach. Skontaktuj się z naszym biurem.

Czy możliwe jest anulowanie przesyłki po jej nadaniu?

Tak, przesyłkę można anulować w systemie Romania Express. Zostanie ona zatrzymana w sortowni i zwrócona do nadawcy.

Ile prób doręczenia zapewnia Romania Express?

Dwie próby doręczenia. Klient otrzymuje powiadomienia oraz kontakt telefoniczny. Udostępniamy również pełny tracking przesyłki.

Jak wygląda proces, jeśli przesyłka nie zostanie doręczona?

Przesyłka wraca wówczas do naszego magazynu w Tychach, następnie umawiamy się z Państwem na odbiór / odesłanie.

Jak przygotować przesyłkę zbiorczą?

Przesyłki należy przygotować indywidualnie, każdą oznaczając etykietą końcową. Jeśli zamówień (czyli przesyłek końcowych) jest więcej, można je zapakować do jednego kartonu zbiorczego i nakleić na niego etykietę polskiego kuriera zaadresowaną do naszej sortowni w Tychach. Alternatywnie paczki mogą być połączone streczem lub umieszczone na palecie.

W przypadku pojedynczego zamówienia (lub gdy dana przesyłka musi być nadana osobno), należy nakleić dwie etykiety obok siebie: jedną polskiego kuriera oraz drugą – końcową (adresową dla klienta zagranicznego). Przesyłki można nadać dowolną firmą kurierską.

Wszystkie przesyłki po dotarciu do naszej sortowni są rejestrowane w systemie, do którego mają Państwo dostęp. Wyruszają w dalszą drogę tego samego dnia, w którym do nas dotarły.

Czy można łączyć przesyłki do różnych krajów w jednym zbiorczym kartonie?

Tak, nie ma przeciwwskazań.

Czy Romania Express ma wymagania dotyczące pakowania?

Nie, nie określamy specjalnych wymagań w tym zakresie.

Jakiego kuriera użyć do nadania przesyłki zbiorczej?

Dowolnego – wybór przewoźnika pozostaje po stronie nadawcy.

Czy Romania Express zapewnia etykiety końcowe?

Tak, zapewniamy etykiety końcowe zarówno dla zamówień sklepowych, jak i marketplace.

Czy Romania Express jest zintegrowana z eMAG?

Tak, posiadamy bezpośrednią integrację z platformą eMAG.

Czy Romania Express jest zintegrowana z Baselinkerem?

Tak, posiadamy bezpośrednią integrację z systemem Baselinker.

 

 

Czy zapewniacie tracking dla klientów końcowych?

Tak – oferujemy transgraniczny tracking od momentu wygenerowania etykiety. Link do śledzenia przesyłki można wygenerować w naszym systemie lub podejrzeć na stronie przewoźnika.

Czy wiadomości zawierają przewidywany przedział godzinowy doręczenia?

Przewoźnik wysyła email oraz pojawia się powiadomienie w aplikacji z przewidywanym czasem dostawy, dodatkowo, w przypadku dostawy do easyboxa klient dostaje informację, do kiedy przesyłkę można odebrać.

Czy klient może zmienić datę/godzinę doręczenia lub adres z poziomu powiadomień?

Nie, klient nie ma możliwości zmiany godziny. Adres dostawy lub przekierowanie do easyboxa można zrobić z poziomu aplikacji.

Czy klient otrzymuje przypomnienia o przesyłce?

Tak, są wysyłane 2 maile z przypomnieniem.

Czy mogę liczyć na pomoc przy wdrożeniu integracji?

Tak, jesteśmy w stałym kontakcie na etapie wdrożenia i w dalszej współpracy. Pomagamy przy integracji systemu, konfiguracji, pierwszych wysyłkach i wszelkich napotkanych trudnościach – zapewniamy jasne instrukcje i bieżące wsparcie.

Czy oferujecie panel klienta do zarządzania przesyłkami?

Tak, posiadamy autorski system wysyłkowy https://romaniaexpress.app/, do którego otrzymają Państwo dostęp. Ma m.in. funkcje tj: generowanie etykiet, śledzenie przesyłek, anulowanie zamówień, historia współpracy.

Czy istnieje możliwość automatycznego importu zamówień do systemu?

Tak, maksymalnie do 100 zamówień na raz.

Czy oferujecie masowe generowanie etykiet?

Tak, maksymalnie do 100 etykiet za jednym razem.

Czy system obsługuje zwroty i reklamacje z poziomu panelu?

W naszym systemie można zamówić zwroty. Obsługa reklamacji odbywa się drogą mailową.

Jak rozliczane są przesyłki pobraniowe (COD)?

Przelewy z tytułu COD wykonujemy raz w tygodniu lub raz w miesiącu. W przypadku eMAG płatności przekazywane są bezpośrednio przez platformę.

Czy potrzebuję konta w banku rumuńskim?

Nie ma takiego wymogu.

Jakie są maksymalne parametry przesyłki standardowej?

Parametry przesyłki standardowej (bez dodatkowych opłat za oversize) to:

  • suma długości najdłuższego boku oraz podwójnej długości pozostałych dwóch boków nie może przekroczyć 300 cm (najdłuższy bok + 2x drugi bok + 2x trzeci bok <= 300 cm). 
  • maksymalny wymiar najdłuższego boku: 205 cm.
  • waga rzeczywista <= 31,50 kg.

Jakie są parametry przesyłki ponadgabarytowej (oversize)?

• Maksymalna waga: do 50 kg
• Maksymalna długość: do 300 cm (RO, HU) / 220 cm (BG)

Czym jest waga wolumetryczna i jak ją obliczyć?

  1. Waga wolumetryczna, zwana też wagą gabarytową, to wielkość przestrzenna paczki, czyli ilość miejsca zajmowanego przez nią w stosunku do jej rzeczywistej masy. Wzór na obliczenie wagi wolumetrycznej: szerokość × długość × wysokość / 6000

Jakie są wymiary skrytek Easybox?

• Duża: 44,5 × 39 × 47 cm
• Średnia: 44,5 × 20 × 47 cm
• Mała: 44,5 × 10 × 47 cm
 Limit wagi: 20 kg

Ile czasu przesyłka czeka w Easyboxie od momentu umieszczenia w skrytce?

• Niedziela – czwartek: 36h
• Piątek: 72h
• Sobota: 48h

Czy Romania Express zapewnia lokalne adresy do zwrotów?

Tak, bez dodatkowych opłat.

Jak często organizowany jest transport zwrotów?

Paczki odbierane są na bieżąco, a transport zbiorczy do sortowni w Tychach organizujemy 2–3 razy w tygodniu.

Czy oferujecie fulfillment?

Tak, świadczymy usługę fulfillmentu na Śląsku.

Czym jest przesyłka DOX?

To przesyłka kopertowa zawierająca dokumenty. Przesyłka z produktem nie jest klasyfikowana jako DOX.

Jaki jest koszt obsługi przesyłki ponadgabarytowej?

Jest to dodatkowe 129 zł doliczane do ceny standardowej wysyłki.

Czy Romania Express oferuje wsparcie w prowadzeniu konta eMAG?

Tak, we współpracy z firmą partnerską.

Jak wygląda proces reklamacji?

Obsługa reklamacji odbywa się drogą mailową. Reklamacje zgodnie z naszym regulaminem są rozpatrywane do 30 dni od ich złożenia.