E-commerce w Praktyce: „Obsługa klienta w Rumunii. Jak dostosować CX do lokalnych oczekiwań” – Szymon Wcisło

„Klienci z Rumunii nie lubią być traktowani jak króliki doświadczalne ani jak klienci drugiej kategorii. Na takie podejście reagują bardzo negatywnie. Jeśli produkt nie spełnia oczekiwań, możesz stracić ich zaufanie” – mówi Szymon Wcisło, CEO Romania Express, w rozmowie o CX i obsłudze klienta w e-commerce w magazynie „E-commerce w Praktyce” (2 listopada 2024r.).

Z materiału dowiesz się m.in.:
– jakie są kluczowe oczekiwania rumuńskich konsumentów wobec sklepów online,
– dlaczego zaufanie i przejrzystość mają tam większe znaczenie niż promocje,
– jak unikać błędów w obsłudze, które prowadzą do utraty klientów.

Artykuł znajdziesz pod tym linkiem.

Masz pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
pn - pt.: 08.00 do 16.00