E-commerce w Praktyce: „Lokalne kody kulturowe. Jak lepiej zrozumieć klientów za granicą i podnieść skuteczność działań cross-border”

„Chorwaci nie chcą płacić online? Dla wielu polskich sprzedawców to zaskoczenie – do momentu, gdy uruchamiają sklep w tym kraju i… sprzedaż nie rusza. Mimo atrakcyjnych cen i dobrej logistyki brak płatności za pobraniem może całkowicie zablokować rozwój biznesu” – tym razem stworzyliśmy artykuł dla „E-commerce w Praktyce” o kulturowych różnicach w e-commerce.

Z publikacji dowiesz się m.in.:
– jak kody kulturowe wpływają na skuteczność działań cross-border,
– dlaczego ignorowanie preferencji klientów prowadzi do porażki,
– jak wykorzystać AI i zakup kontrolowany do poznania nowych rynków,
– kim jest „local hero” i dlaczego warto go mieć,
– jak dopasować komunikację i ofertę do realnych oczekiwań konsumentów.

Całość artykułu znajdziesz tutaj

Jeśli interesują Cię tematy związane z rynkami zagranicznymi zapraszamy do naszej Bazy wiedzy.

Masz pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
pn - pt.: 08.00 do 16.00