E-commerce w Praktyce: „Klienci w Rumunii oczekują, że marka będzie mówić ich językiem”

„Rumuńscy konsumenci coraz częściej wybierają produkty trwałe, za którymi stoją marka i opowiadana przez nią historia. Częstym błędem polskich e-sprzedawców jest przyjmowanie założenia, że rynek rumuński to rynek tanich no-name’ów” – mówią Szymon Wcisło, CEO Romania Express, i Justyna Grzyl, head of communications w PayU.

Z rozmowy w „E-commerce w Praktyce” dowiesz się m.in.:
– jak różni się e-commerce w Polsce i w Rumunii,
– dlaczego Rumuni wciąż wybierają płatności przy odbiorze,
– które kategorie produktowe mają największy potencjał,
– jakie błędy najczęściej popełniają polskie firmy,
– co naprawdę buduje zaufanie rumuńskich klientów do marek zagranicznych.

Zapraszamy do zapoznania się z artykułem.

Więcej informacji na temat rynków zagranicznych znajdziesz w naszej Bazie Wiedzy.

Masz pytania?

Jesteśmy do Twojej dyspozycji:
pn - pt.: 08.00 do 16.00